כיצד לנקות דשא סינטטי

ניקוי נכון של דשא סינטטי חיוני לשמירה על מראהו. עם זאת, לבעלי בתים רבים אין זמן לבצע תחזוקה שוטפת. לכן, חיוני ליצור לוח זמנים תחזוקה שוטף. ניקוי קבוע יעזור לחסל פסולת רופפת ושפכים. בנוסף, כדאי לתת למשטח ניקוי מהיר אם לא ירד גשם מזה זמן מה. בנוסף לתחזוקה שוטפת, כדאי להגן על הדשא שלך מקרני השמש האולטרה סגולות.

הימנעות משפכים וכוויות

בעת ניקוי דשא סינטטי, הקפד לזכור מספר אמצעי זהירות. קודם כל, הימנע משפכים וכוויות על ידי שמירה על האזור יבש. הימנע משימוש בכימיקלים קשים על הדשא שלך, מכיוון שהם ישחקו את הסיבים ויגרמו לדהייה מוקדמת. במקום זאת, השתמש בחומר ניקוי עדין או בתמיסות תוצרת בית כדי להסיר כתמים.

בנוסף, הימנע משימוש בחומרים חמים או שומניים על הדשא הסינטטי שלך. חומר זה אינו יכול להישרף במובן המקובל, אך הוא יכול להמיס כאשר הוא נחשף לחום יתר. בעוד שצינורות יעשו עבודה מצוינת בניקוי נזילות, חומרים חמים או שומניים עלולים להזיק למשטח.

אמצעי בטיחות חשוב נוסף הוא שימוש בצבעי אקריליק על בסיס מים כדי למנוע כתמים. הם יכולים להיות פעילות מהנה בחוץ, אבל כדאי להיזהר לא לתת לצבע לעלות על הדשא. זה יכול לגרום להכתמה ועלול להוביל לסכנת שריפה. כמו כן, אין להשתמש בחומרי ניקוי קשים מכיוון שהם עלולים לפגוע בסיבי הפוליאתילן. השתמש בסבון כלים עדין עם מים חמים כדי לנקות שאריות צבע.

ניקוי דשא סינטטי באופן קבוע ימנע כתמים ויאריך את חיי הדשא. טיפול נכון ישמור על ריח הדשא שלך רענן ומזמין. חוץ מזה, ניקיון קבוע יעזור לכם להימנע משירותי טיפוח וניקיון מקצועיים יקרים. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהדשא שלך ייראה רענן וטהור במשך שנים רבות.

טיפ בטיחותי חשוב נוסף לניקוי דשא סינטטי הוא לשמור עליו נקי מלמעלה. עלים, טחב ופסולת ישפיעו על הניקוז ומיקום הלהב של הדשא הסינטטי שלך. היפטרות מעלים ופסולת תעזור לרענן את הלהבים ולמנוע את גדילת הטחב עליהם.

הימנעות מכתמי מזון

למרבה המזל, ישנם מספר פתרונות ניקוי טבעיים זמינים. הימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים קורוזיביים בעת ניקוי דשא סינטטי. חומרי ניקוי אלו עלולים להזיק להבי הדשא ולדהות את הצבע. הם גם מזיקים לסביבה. פתרונות ניקוי טבעיים יעילים יותר כאשר מתמודדים עם כתמים ממזון ומשקאות.

לדוגמה, אם אתם מבשלים ושופכים מעט רוטב עגבניות על הדשא שלכם, כדאי לנגב את הנשפך מיד עם ספוג. לאחר מכן, השתמשו בחומר ניקוי ביתי ביחס של אחד לאחד עם מים חמים. שפשפו בעדינות את הדשא עם התמיסה, תוך שימוש בתנועה כלפי מעלה. כשתסיימו, שטפו את הדשא ביסודיות.

אפשרות נוספת היא להשתמש בסודה לשתייה ובמים. כדי להשתמש בתמיסה זו, ערבבו שני חלקים של סודה לשתייה עם חלק אחד של מים. מרחו את התערובת הזו בעזרת סמרטוט ואפשרו לה לעבוד. לאחר מריחת המשחה, יש לשטוף במים נקיים ולאפשר לה להתייבש. באופן אידיאלי, הדשא יהיה יבש לחלוטין כשתסיים.

דרך נוספת להסיר כתמי מזון היא להשתמש בתמיסת חומץ. פתרון זה הוא זול ויעיל להסרת כתמים עיקשים. אתה יכול ליצור פתרון חומץ על ידי ערבוב חלק אחד חומץ עם חלק אחד מים. לאחר מכן, השתמש במברשת רכה או בספוג כדי לקרצף את הדשא המלאכותי עם תמיסה זו. שטפו את הדשא הסינטטי במים לאחר מכן.

חשוב מאוד להימנע משפכים וכתמים על הדשא הסינטטי שלכם. הם עלולים לגרום לו להיות דהוי או דהייה. אם אתה יכול, ספוג נוזל שנשפך עם חומר סופג יבש. אם הכתם עקשן מכדי לספוג, שטפו את האזור במים ובחומר ניקוי עדין.

הימנעות מחומר אורגני נרקב

עליך להימנע משפיכת כל סוג של נוזל על הדשא הסינטטי שלך. למרות העובדה שסוג זה של דשא עמיד בפני כתמים, הוא נוטה לעשבים שוטים. כדי להסיר עשבים אלה, השתמש בחומר קוטל עשבים עדין. שימוש בקוטל עשבים חזק יותר עלול לפגוע בסיבי הדשא. לחלופין, אתה יכול להשתמש בסודה לשתייה או חומץ ומים כדי לנקות את השפך.

לפני שאתה מנקה את הדשא הסינטטי שלך, עליך להסיר תחילה עלים או חומר אורגני נרקב אחר שייתכן שנפל עליו. זאת על מנת למנוע צמיחת עשבים שוטים על פני השטח. לאחר מכן, השתמש בחומר ניקוי דשא סינטטי המיועד לניקוי משטחים כאלה. חומרי ניקוי הדשא הסינטטי הנפוצים ביותר הם אקונומיקה, חומץ לבן ואמוניום. ודא שאתה מדלל את תמיסת האקונומיקה עם לפחות שש אונקיות מים.

בעת ניקוי דשא סינטטי, יש להקפיד לא להשתמש בחום גבוה. הימנע מהנחת מנגלים או זיקוקים על הדשא, מכיוון שהלהבות מהמנגל עלולות להזיק לדשא. באופן דומה, כדאי להיזהר שלא להשתמש עליו בשמן שיזוף או במסטיק. שני החומרים הללו עלולים לגרום לשינוי צבע של הדשא הסינטטי.

יתר על כן, חשוב להבריש את הדשא הסינטטי באופן קבוע כדי להגן על הסיבים מפני חומר אורגני נרקב. למרות שעלים וחומרים אורגניים אחרים עשויים להיראות בלתי מזיקים, הם עלולים לפגוע במראה הדשא הסינטטי שלך ולמשוך מזיקים. לכן חשוב להסיר את הפריטים האלה מהדשא שלך ברגע שאתה רואה אותם. אם אין לכם זמן לאסוף את כל החומרים הללו בעצמכם, תוכלו להשתמש גם במפוח עלים במהירות נמוכה. כמו כן, עליך להבריש את הדשא הסינטטי שלך לפחות פעמיים בשנה עם זיפים סינתטיים, כדי להגן על הסיבים מפני נזקי UV.

הגנה על דשא סינטטי מקרני UV

הגנה על הדשא הסינטטי שלך מקרני UV היא חלק חיוני בתחזוקה שלו. חשיפה לאור שמש חזק עלולה לפגוע בחוט השומר על הלהבים זקופים ועמידים בפני תנועה רגלית. חשיפה לאור השמש עלולה לגרום גם לדהיית צבע בדשא מלאכותי. הגנת UV תמנע את זה מלהתרחש ותשמור על האסתטיקה של הדשא שלך כמו חדש.

סנוור השמש יכול להמיס חפצים וחומרים. גם החום העז מהשמש עלול לגרום לפציעה. הצעד הראשון בהגנה על הרכוש שלך מקרני השמש המזיקות הוא להבין אילו אזורים רגישים ביותר. אם אתה יודע שהרכוש שלך נמצא בסיכון לנזק, אתה יכול להתקין סרט חלון או סוככים כדי לחסום את הסנוור. אתה יכול גם לעצב מחדש אזורים בעייתיים על ידי התקנת מרצפות או חצץ.

ההגנה הטובה ביותר לדשא הסינטטי שלך היא אחריות המכסה אותו למשך 10 שנים. רוב היצרנים מבטיחים למוצרים שלהם נגד דהייה למשך חמש שנים לפחות. עם זאת, עליך תמיד לוודא שאתה רוכש מוצר שמגיע עם אחריות. חלק מהאחריות אפילו מכסות דהייה למשך 10 שנים.

חשוב מאוד להגן על הדשא הסינטטי שלכם מקרני השמש המזיקות. רוב הדשאים המלאכותיים עשויים מפלסטיק, ומוצרים אלו ידהו אם ייחשפו לקרני UV. אבל, אם אתה רוכש מוצר באיכות גבוהה, אתה יכול להגן על הדשא הסינטטי שלך מפני נזקי השמש על ידי שימוש בטיפול UV. זה ימנע את הדהייה מלהתרחש. כאשר אתה מיישם טיפול UV על הדשא הסינטטי שלך, תגלה שהחומר הופך ליציב יותר ועמיד יותר.

תחזוקה שוטפת של דשא סינטטי

תחזוקה שוטפת של דשא סינטטי חיונית כדי להבטיח שהוא יישאר במצב תקין. יש לצחצח אותו באופן קבוע, במיוחד באזורים שבהם יש תנועה רבה. הברשה עוזרת להסיר חומרים אורגניים שיכולים לגרום לדשא הסינטטי שלך לשמור על לחות ולקדם את צמיחת עשבים שוטים. הברשה יכולה להתבצע ביד או באמצעות מגרפה מפלסטיק. אתה יכול גם להשתמש במפוח עלים כדי להסיר את הפסולת.

כאשר מטאטא את הדשא, הקפד לא לגרוף או להשתמש במגרפה מתכת מכיוון שהדבר יפגע בסיבים. עדיף להשתמש במטאטא בעל זיפים רכים. אתה גם צריך להיות זהיר עם להבות פתוחות. הימנע מהצבת גריל ברביקיו קרוב לדשא הסינטטי שלך, מכיוון שהגחלים והפחמים הבוערים עלולים להזיק לו. כמו כן, הרחיקו את העשבים השוטים, מכיוון שהם יכולים לעקוף את הדשא שלכם.

אם אתה שוקל דשא סינטטי עבור הנוף שלך, עליך לשקול כמה זמן אתה רוצה להשקיע בתחזוקתו. טיפול נכון יכול לגרום לדשא שלך להחזיק מעמד שנים רבות. בנוסף להימנעות מהוצאות מיותרות, תחזוקה שוטפת תשמור על הדשא שלך נקי ונטול ריחות. טיפוח קבוע הוא גם דרך טובה לשמור על הדשא הסינטטי שלך נקי ומזמין.

משטר ניקוי עשבים קבוע הוא חיוני. לאחר ההתקנה, המתקין שלך יבטיח את הדשא עם ממברנה חסינת עשבים. שימוש בקוטל עשבים ימנע צמיחת עשבים לא רצויים דרך הדשא. עדיף להשתמש בקוטל עשבים על בסיס מים כדי שלא יפגע בדשא שלך. זה גם רעיון טוב לנקות את הדשא הסינטטי שלך לפחות פעם בשבוע כדי לשמור עליו נקי.

תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בדשא הסינטטי שלך, עליך לשקול טאטוא רגיל. טאטוא רגיל יחסל פסולת קלה ומוצקה מהשטח. לעולם אל תיתן לפסולת לשבת על הדשא שלך במשך זמן רב מכיוון שזה יגרום להצטברות מזהמים. הצחצוח צריך להיעשות באופן קבוע גם באמצעות מטאטא או מברשת בעלת בדים רכים.

תוכן

On Key

תוכן קשור

איך לנקות ספר תורה

ספר תורה הוא אחד החפצים החשובים ביותר ביהדות. הוא מכיל את כתבי הקודש היהודיים, והוא מטופל בכבוד רב. אל תנסה את מדריך זה אלא אם

איך לנקות בלונים

בלונים הם דרך נפלאה להוסיף צבע, שמחה וחיים לכל אירוע. הם יכולים לשמש כקישוט, כמתנה, או אפילו כצעצוע. עם זאת, בלונים יכולים גם להפוך למלוכלכים

שירות ניקוי מצבות

מצבות הן סמלים של זיכרון והנצחה. הן משמשות להנציח את זכרם של יקירינו שנפטרו, ולהביע את אהבתנו והערכתנו להם. עם זאת, מצבות חשופות לפגעי מזג

דילוג לתוכן